Re: Diagnoza padniecia Polpaku, SDI

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 20:48:02 MET

Dariusz wrote:
>Sprawdzalem connecting po IP i srednio bylo duzo szybkiej,
>ale moze to byl przypadek.

to nie przypadek, skoro pakiety wszędzie giną, to do serwera domen też, ja
znalazłem kilka "szybszych", ale stosuję je tylko w sytuacjach wyjątkowych,
takich jak ta, wystarczy pobawić się mtr i ocenić który w danej chwili
ma szanse na dobre działanie (a rano i tak były przeboje - pakieciki latające
na zmianę ode mnie do poznania i z powrotem...)

>Jak wywalic dns tepsy i wstawic szybszy ?

:-)

--
You were told that the storm would just roll on by
That the thunder was made in your mind