Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Krzys (krzys_at_pulapka.aristos.com.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 19:49:56 MET

Paul Radetzky wrote:

> Wiem, ze bardziej utopijne od komunizmu, ale jestem przekonany, ze
> gdyby...
>
> **********************************
> 1. Wprowadzic absolutny zakaz sciagania:
> - FILMIKOW - przecz z divx, trailerami i innym g...
> - WAREZOW,
> - programow za free powyzej 100 mb,
>
> 2. Absolutny zakaz wideokonferencji, live-streamow video i tak dalej,
>
> 3. Ograniczenia w sciaganiu do np. 100-200 mb miesiecznie dla
> kategorii:
> - MP3 i pochodne,
> - "programiki",
> - dodatki do gier,
> [...]

A ludziom z chora wyobraznia zabronic wypowiadania sie publicznie

czyli idealnie byloby:
sciagac prze internet mozna tylko opracowania naukowe na temat rozwoju
hodowli kurczakow w zwiazku z wyladowaniami na sloncu i tylko takie, w
ktorych wyniki podane sa w formie rachunkow rozniczkowych.

osobiscie nigdy nie sianalem nawet jednego pliku mp3 ani video, nawet
nie mam karty dzwiekowej ale takie pomysly uwazam za debilne.

--
 mój adres bez pułapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof