Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Mark (ashamanx_at_poczta.fm)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 19:47:09 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
> 1. Wprowadzic absolutny zakaz sciagania:
> - FILMIKOW - przecz z divx, trailerami i innym g...
> - WAREZOW,
> - programow za free powyzej 100 mb,
>
> 2. Absolutny zakaz wideokonferencji, live-streamow video i tak dalej,
>
> 3. Ograniczenia w sciaganiu do np. 100-200 mb miesiecznie dla
> kategorii:
> - MP3 i pochodne,
> - "programiki",
> - dodatki do gier,

Jezuuu... co za pieprzenie. Zakazy, nakazy...
Chlopie, ponad 10 lat za pozno :P
Ciebie to ie interesuje - oki, spoks. Innych to interesuje - ich prawo
sciagac...
"Solidaryzm".. tez zes wymyslil :P
Chcialbys stosowac metode "rownania w dol" - wedlog mnie bez sensu.
Chyba to wszystko, programiki, filmiki i inne, jak to nazywasz, gowno, jest
dla kogos tam umieszczone, nie? skoro ludzie to ciagna, to znaczy ze im sie
podoba, a Ty z takim belkotem(bo tak to dla mnie wyglada) wylatujesz...

Mark