Re: dziwny spam

Autor: [cookie] (c00kie_at_mediaport.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 20:54:11 MET

On 28 Jan 2001 22:05:54 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek
=?iso-8859-2?Q?Pop=B3awski?=) wrote:

>Spam jak spam - kodowanie iso-8859-1, tylko dlaczego dostałem tą przesyłkę 40
>razy i dostaję dalej? Czy ktoś z was dostał coś takiego? Służę nagłówkami (są
>długie, więc tu nie wklejam...) Czy jest możliwe, że list się "zapętlił" z
>powodu napsutej konfiguracji poczty na ulgo (część listów dochodzi, część
>nie) ?

to jakis spamer pobierajacy liste adresow z newsow - ja uzywam na
newsach konta c00kie_at_mediaport.pl - nie uzywam go nigdzie indziej - no
i nagle wczoraj przyszedl sliczny liscik (taki sam, jak ten, co wyzej)
na nieistniejacy adres kie_at_mediaport.pl - czyli automat do analizy
naglowkow postow usenetowych, ktory wykorzystal spamer jest na tyle
glupi, ze nie traktuje cyfr (00) jako czesci adresu e-mail - jedno, co
jest pewne, to zrodlo adresu... czyli usenet.

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64