Re: transferki z dobrym wujkiem TPSA 01

Autor: Arkadiusz Goralski (goral_at_unet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 21:03:44 MET

"Edo" <edo_at_teatral.abc.net.pl> wrote in message
> na stałym łączu przy zadeklarowanym 0.5 MB na 14 tu
> użytkowników sieci - Dziś żółw zdecydowanie wygrał mimo tego że śpi ,
> transfer się wachał około 100 b\s - a

U mnie to samo, a z www daj sobie spokoj, po 10 minutach pierwsze co ci sie
zaladuje to banner :) Tez mialem zolwika ale niestety juz nie, ten ... tego.
Innych zyjatek nie mam, wiec nie mam do czego porownywac szybkosc
(powolnosc) lacza.

To zapewne kara za kare (54mln):
"Zaplacimy te 54mln, a wy bedziecie mieli 54 b/s i mozecie nam naskoczyc" :)

Arkadiusz (Goral) Goralski: goral_at_unet.pl