Re: zmiana numerow IP dla SDI

Autor: Pawel Posiewala (pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:32:43 MET

Krzys <krzys_at_pulapka.aristos.com.pl> wrote:
> Dostalem dzisiaj 'uprzejma informacje" listem poleconym z tepesa w ktorj
> to informacji napisano:
> "od dnia 12.02.01 zostanie zmieniony Pana adres IP, ktory zostal
> uzyskany na podstawie umowy .. na swiadczenie uslugi SDI"
widocznie jestes przlaczany z szafki 16 na szafke 120

> Now wiadaomo, ze sie wkurzylem... musze teraz pozmieniac troche
> ustawien, zawiadomic kilku adminow, itp itd. mam 'swoj" IP od roku i tu
> nagle bec - koniec
no tak, tragedia....

> Ciekawi mnie tylko co stanie sie z moim "starym" IP
a prawdopodobnie bedzie lezal dologiem(przynajmniej tak z moim starym IP
jest
> czy ktos wie cos moze na temat rozbudowy sieci we Wroclawiu?
> Nowy adres Ip jaki dostane bedzie 217.96.155.xx
> czyli calkiem z innej beczki... wszystkie sdi jakie znalem dotychczas
> byly z zakresu 213.xxx.xxx.xxx
> Czy to moze byc zapowiedz drugiego SDI2 - podzial na lepsze i gorsze..
nie to znaczy, ze TPsa skonczyla sie tamta pula adresow i pzrydziela z
nastepnej
> chociaz gorzej nie moze byc chyba. Od pocztku grudnia jakosc tej uslugi
> jest.. nie nie jest, jakosci nie ma zadnej...
SOA#1 :)
> PIERWSZY RAZ MUSZE PRZYZNAC SIE ZE POPARLBYM EXPERTA W ZADANIACH
> ODSZKODOWANIA OD TPSA.
za co? :P
> Co z tego ze uwowa nie zawiera technicznych szczegolow i nie zawiera
> zadnych gwarncji predkosci. jezeli podpisalem umowe o dostep do inernetu
to znaczy ,ze Ciebie taka umowa obowiazuje, natomiast TPsa nie obowiazuja
Twoje marzenia :P

> a tepsa wsadzila drugi koniec mojego kabla z sdi do jakiegos modemu 6900
> bps to mozna to nazwac oszustwem i tyle.
ja bym to raczej nazwal nieznajomoscia tematu z Twojej strony *g*

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala