zmiana numerow IP dla SDI

Autor: Krzys (krzys_at_pulapka.aristos.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:20:09 MET

ZMIANY SIE SZYKUJA
SDI przechodzi w drugi (lepszy, gorszy?) etap

Dostalem dzisiaj 'uprzejma informacje" listem poleconym z tepesa w ktorj
to informacji napisano:
"od dnia 12.02.01 zostanie zmieniony Pana adres IP, ktory zostal
uzyskany na podstawie umowy .. na swiadczenie uslugi SDI"

Now wiadaomo, ze sie wkurzylem... musze teraz pozmieniac troche
ustawien, zawiadomic kilku adminow, itp itd. mam 'swoj" IP od roku i tu
nagle bec - koniec

Ciekawi mnie tylko co stanie sie z moim "starym" IP

czy ktos wie cos moze na temat rozbudowy sieci we Wroclawiu?
Nowy adres Ip jaki dostane bedzie 217.96.155.xx
czyli calkiem z innej beczki... wszystkie sdi jakie znalem dotychczas
byly z zakresu 213.xxx.xxx.xxx
Czy to moze byc zapowiedz drugiego SDI2 - podzial na lepsze i gorsze..
chociaz gorzej nie moze byc chyba. Od pocztku grudnia jakosc tej uslugi
jest.. nie nie jest, jakosci nie ma zadnej...

PIERWSZY RAZ MUSZE PRZYZNAC SIE ZE POPARLBYM EXPERTA W ZADANIACH
ODSZKODOWANIA OD TPSA.
Co z tego ze uwowa nie zawiera technicznych szczegolow i nie zawiera
zadnych gwarncji predkosci. jezeli podpisalem umowe o dostep do inernetu
a tepsa wsadzila drugi koniec mojego kabla z sdi do jakiegos modemu 6900
bps to mozna to nazwac oszustwem i tyle.

--
 mój adres bez pułapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof