Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:43:53 MET


> powolujesz sie na Prawo - podaj wiec konkretne numery artykulow i paragrafy,
> ktore masz na mysli;
> "przepisy wykonawcze"- podaj wiec konkretne Rozporzadzenia oraz numery
> DU w ktorych byly opublikowane.

Mam juz to wszystko.

>
> jesli ich nie znasz to sie na nie powoluj
j.w.
>

> nie znam tresci Umowy o SDI - ale mysle,
bardzo dobrze ze myslisz,

ze jak w kazdym wypadku Operator
> jest w stanie gwarantowac Ci jakosc polaczen jedynie do styku lacza, czyli
> do routera brzegowego, w wypadku SDI chyba bedzie to szafa-HIS na centrali

oczywiscie ze jestes w bledzie,
gdyz SDi nie polega na laczeniu sie z szafa HIS.

>
> "nie mozna realizowac polaczen" = brak polaczenia a nie "wolne sciaganie"
> w wypadku SDI CIR wynosi chyba 0, nie ?
nie.

> ? slucham ?
a miales myslec

> przeciez to ty chcesz skladac reklamacje - musisz wiec miec podstawy
> do tego i to zgromadzone we wlasnym zakresie; Operator nie ma chyba
> obowiazku udostepniac Ci statystyk ...

Oczywiscie ze ma taki obowiazek, wykazania ze dziala w dobrej wierze
ze doklada nalezytej starannosci w swiadczeniu uslugi.

> Statystyki nie beda tez adekwatne do uslug z jakich korzystasz...
slucham ?

>
> > Umowa akcesyjna operatora internetu polega na swobodnym oswiadczeniu
> > woli, ze posiada infrastukture i zasoby niezbedne i umozliwiajace
> > swiadczenie uslugi dostepu do internetu przez SDI czy dial-up 0202122.
>
> "operatora internetu" ?
> sam pisales to czy skopiowales skades,

a skades ty co nie kumasz

bo nie wiem jak to rozumiec ...
zacznij myslec

>
> > Nie jest usluge internetowa oferta dostepu do internetu z zerowym
> > transferem.
>
> > Umowa na usluge SDI polega m.in. na tym, ze operator sprzedaje usluge, a
> > klient kupuje.
> > Ale usluga jest okreslona i zdefiniowana.
> > Dostep do internetu, do stron www, ftp, e-mail (bez ograniczen).
>
> zobacz co masz napisane w Umowie

wiem co mam, a co masz w swojej umowie ?

>
> > Zatem powyzsze uzasadnia dochodzenie odszkodowania za zerwanie umowy.
>
> IMHO nie
oczywiscie ze tak.

+ procentowy zwrot abonamentu za kazdy dzien nieaktywnosci uslugi SDI
lub aktywnosci na poziomie uniemozliwiajacym korzystanie z uslugi.

Jezeli raz jeszcze zaprzeczysz, to rozumiem ze pochodzisz z buszu.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:01 MET DST