Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Jacek Orlowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:44:22 MET

Uzytkownik "Dariusz":

> mowia przepisy wykonawcze dotyczace licencjonowania uslug swiadczonych
> przez ISP.

powolujesz sie na Prawo - podaj wiec konkretne numery artykulow i paragrafy,
ktore masz na mysli;
"przepisy wykonawcze"- podaj wiec konkretne Rozporzadzenia oraz numery
DU w ktorych byly opublikowane.

jesli ich nie znasz to sie na nie powoluj

> Internet to usenet, poczta, www, ftp , irc
> Zrozumiale ze zastrzezenie dotyczy sciagania stron www.

?
nie znam tresci Umowy o SDI - ale mysle, ze jak w kazdym wypadku Operator
jest w stanie gwarantowac Ci jakosc polaczen jedynie do styku lacza, czyli
do routera brzegowego, w wypadku SDI chyba bedzie to szafa-HIS na centrali

"nie mozna realizowac polaczen" = brak polaczenia a nie "wolne sciaganie"
w wypadku SDI CIR wynosi chyba 0, nie ?

> To operator jest zobowiazany do przedstawienia statystyki jakosci
> uslugi i predkosci polaczen na kazdym obszarze swiadczenia uslugi.

? slucham ?
przeciez to ty chcesz skladac reklamacje - musisz wiec miec podstawy
do tego i to zgromadzone we wlasnym zakresie; Operator nie ma chyba
obowiazku udostepniac Ci statystyk ...
Statystyki nie beda tez adekwatne do uslug z jakich korzystasz...

> Umowa akcesyjna operatora internetu polega na swobodnym oswiadczeniu
> woli, ze posiada infrastukture i zasoby niezbedne i umozliwiajace
> swiadczenie uslugi dostepu do internetu przez SDI czy dial-up 0202122.

"operatora internetu" ?
sam pisales to czy skopiowales skades, bo nie wiem jak to rozumiec ...

> Nie jest usluge internetowa oferta dostepu do internetu z zerowym
> transferem.

> Umowa na usluge SDI polega m.in. na tym, ze operator sprzedaje usluge, a
> klient kupuje.
> Ale usluga jest okreslona i zdefiniowana.
> Dostep do internetu, do stron www, ftp, e-mail (bez ograniczen).

zobacz co masz napisane w Umowie

> Zatem powyzsze uzasadnia dochodzenie odszkodowania za zerwanie umowy.

IMHO nie

jacaO.