Re: Reklamy doklejane do listow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 01 Feb 2001 - 16:38:02 MET

Dnia 29 Jan 01 o godz. 5:19, Szymon Nitka napisal(a):

> Jarku - jeśli coś jest niemożliwe, to się z tego rezygnuje. A nie
> ciągnie się dalej, ze złudną nadzieją na polepszenie sytuacji, oszukując
> samego siebie i innych wokół.
>
> Od pół roku na stronach najpopularniejszego portalu w Polsce znajdują
> się błędne dane teleadresowe mojej firmy. Przez brak Twojego czasu. Jak
> sądzę - bezinteresownie spisu Onetowi nie udostępniłeś, stąd tym większa
> odpowiedzialność, która powinna na Tobie spoczywać.

Po pierwsze, nie od pol roku, tylko dokladnie od 19 pazdziernika. Wtedy miala
miejsce ostatnia aktualizacja mojej listy. Twoje pierwsze zgloszenie w
sprawie zmiany numeru telefonu przyszlo 30 pazdziernika. Wiec nie przesadzaj.

Po drugie, ciekawy jestem, czy gdybym np. mial wypadek samochodowy i lezal pol
roku w szpitalu, to tez bylbys rownie radykalny w swoich osadach?

Powiem ci tylko tyle. Istnieje zycie poza Internetem. I niestety nie wszystko
w tym zyciu zawsze uklada sie tak jak bysmy chcieli. Byc moze jeszcze nie
spotkaly cie zadne powazne "zawirowania" zyciowe. Jak cie takowe spotkaja, to
moze zrozumiesz moja sytuacje. Ktora nawiasem mowiac juz wraca powoli
do normy, pare dni temu zrobilem wreszcie czekajaca od trzech miesiecy
aktualizacje listy i mam nadzieje, ze wiecej takie dlugie oczekiwanie
sie nie powtorzy.
A poza tym o czyms chyba swiadczy sytuacja, ze byles jedyna osoba ktora sie
"rzucala" i wysylala mail za mailem, i to o zmiane zaledwie jednego numeru
telefonu (adres "uliczny", jak rowniez adres strony WWW i e-maila byly
poprawne, wiec kazdy mogl wejsc sobie na Twoja strone i zobaczyc
wlasciwy numer telefonu), a w innych firmach byly znacznie powazniejsze
zmiany do zrobienia...

> Przepraszam resztę Was za ten żenujący wątek, ale jak widać wyżej to
> była konieczność. EOT z mojej strony.

Twoje wypowiedzi na polipie na ten temat sa istotnie zenujace i nie powinny
tutaj w ogole sie znalezc. A jezeli ci sie wydaje, ze aktualizacje zrobilem z
powodu tychze zenujacych wypowiedzi, to Ci sie zle wydaje. Tak jak pisalem w
poprzednim liscie, caly czas mialem to w planach i caly czas sie do tego
przymierzalem. Wreszcie udalo mi sie znalezc na to czas. Podobnie jak kilka
dni wczesniej wreszczie udalo mi sie znalezc czas na aktualizacje innej
strony przez mnie prowadzonej, ktora tez z tych samych powodow przez pare
miesiecy nie byla aktualizowana.

Z mojej strony rowniez EOT. Zycze Tobie, zebys nigdy nie znalazl sie w takiej
sytuacji, w jakiej ja bylem przez te pare miesiecy. Bo naprawde nie ma czego
zazdroscic. Ze swej strony zapewniam, ze jak zawsze, bede sie staral
zapewniac jak najszybsza - ale w miare moich mozliwosci - aktualizacje listy
i licze na to, ze tak dluga przerwa sie juz nie powtorzy.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl