transferki z dobrym wujkiem TPSA

Autor: Edo (edo_at_teatral.abc.net.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 01:46:17 MET

U mnie na sieci transferki są niczego sobie wieczorkiem
jest szał 580 b\s mój żółw dużo szybciej leci - lecz teraz śpi a więc łącze
z nim wygrywa na całej długości .
Często rozmyślam czy szybciej bym gdzieś nie zaszedł
niż się łączył przez TPSA a co do monopolu to i tak się
niczego nie nauczą , wyznając zasadę że klijent to intruz
i należy się go pozbyć - tylko z czego będą żyli jak klijenci
znajdą kiedyś innego dostawcę , a tki się w końcu znajdzie

Daj Boże zdrowie tepsie - bo na rozum to chyba zapuźno