Re: HYPERION????

Autor: Jakub Berent (jakub-news_at_mlodziez.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 01:33:04 MET

Burdel na kółkach! ;>
Nie wiem, jak to wygląda teraz, ale jeszcze kilka miesięcy temu lubelski
oddział Hyperionu wydawał się być firmą, która powstała tylko po to, żeby
wyciągnąć z ludzi pieniądze i szybko się zwinąć.
Gwarantowane terminy (14 dni od podpisania umowy) były zupełnie oderwane
od rzeczywistości. Nie brano pod uwagę ani możliwości technicznych (np.
czy na danym terenie istnieje odpowiednia infrastruktura), ani wymogów
formalnych (tj. pozwoleń spółdzielni mieszkaniowych na położenie kabli).
Nie można było również uzyskać absolutnie żadnych konkretnych informacji
na temat 'wyjścia na świat' tak od akwizytorów, jak i samego Dyrektora
Oddziału. No, poza tym, że 'będzie dobre, a klienta więcej nie powinno
interesować'. Trzeba przyznać, Pan Dyrektor to profesjonalista. Do per-
fekcji opanował sztukę improwizacji. Przez prawie pół godziny udowadniał
mi, że nie może wskazać miejsca w Lublinie, w którym funkcjonuje sieć
Hyperionu i bynajmniej nie jest to spowodowane faktem, iż taka sieć nie
istnieje. W końcu poniosło mnie i przedstawiłem Panu Dyrektorowi zarzuty,
jakie mają wobec jego firmy grupowicze z pl.regionalne.lublin, na co
mocno się obruszył i musieliśmy się rozstać.

To jak, podłączyli kogoś?

Pozdrawiam,

--
Jakub Berent,