Re: Fw: TELEUBIKACJA POLSKA S.A! - TO LUDZKA RZECZ OKRADAĆ! - MANIFEST E-TELEKOMUNY

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:22:10 MET

On Mon, 15 Jan 2001 09:09:23 +0100, "Michał Marcinowicz"
<mickm_at_priv7.onet.pl> wrote:

>Z góry przepraszam za spam, ale dostalem to kilka dni temu i pomyslalem, ze
>ten problem neka takze MK, wiec ....

...wiec bys dzidek chociaz podal e-adres autora tego protestu.
Zaginal w cyberprzestrzeni ????

>Witaj internauto

a dziendobry, dziendobry

>Zapewne chcialbys (chcialabys) swobodnie buszowac po Internecie. Ale
>nie mozesz, bo dzieki "kochanej" 'telekomunikacji polskiej S.A' co 3 lub 6
>minut stajesz sie biedniejszy(a) o 35 groszy, co w momencie miesiecznego
>podliczenia daje ogromna sume.

nie telekomunikacji, tylko teleubikacji, pozostalosc to jednak prawda

>A co masz za te 35 groszy?! - praktycznie nic.

a to fakt, wczoraj sciagalem dwa pliki, szlo ponad 2 godziny...

>Czasami jest to koszt
>zaladowania jednej strony.

...a czasem i nie, bo to Polkak-T
(zeby bylo malo to sie zrymowalo)

>A jesli chcesz znalesc jakis konkretny temat,
>to 6 minut jest doslownie niczym (o trzech nawet nie wspomne).

w Internecie taryfikowanym za czas polaczenia nie da sie czegokolwiek
szukac. Psychoza uciekajacych impulsow jest silniejsza. Dlatego jak
ktos chce zebym mu czegokolwiek poszukal w Internecie musi na dzien
dbry zabulic 30zl zeby w ogole zaczal szukac. W oplacie tej
uwzglednione jest to, ze nie zawsze znajde, ot taka forma
ubezpieczenia, no ale coz takie czasy

>Znajdziesz strone zapelniona tekstem, czytasz ja ??? - Nie, bo leca
>impulsy. Zapisujesz ja na dysku i czytasz pozniej.

....albo nie czytam wcale, i tak jest najczesciej, pomimo zapisania
jej na dysku.

>Wiesz o istnieniu internetowych stacji radiowych. Sluchasz ich ??? -
>nie!!!
>Chcialbys sciagnac duzy plik - sciagasz ??? - NIE,

...sciagam, ale nie przez modem, tylko na dysk u qmpla w kompie ktory
ma stalke :-)

>bo
>telekomunikacja polska prowadzi zlodziejska i bardzo niedojrzala
>polityke, która uniemozliwia nam dluzsze przebywanie w Internecie.

polityka jest jak najbardziej dojrzala, telekibel wykorzystuje do
granic mozliwosci moizliwosci dzialania w warunkach monopolistycznych
jakie dostal w prezencie od rzadu RP

>Stan ten zmienilby sie, gdyby oplata za korzystanie z Internetu byla
>zryczaltowana a miesieczy abonament nie przekraczal 60 zlotych.

:-)
Czytal punkt 49 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne ???

>TPSA wie ze tak powinno byc, ale mysli ze z obecnego stanu ma wieksze
>korzysci.
>Proponuje wam zatem protest. Mialby on polegac na tym, ze wszyscy
>internauci (korzystajacy z laczy tpsa) , w dniach od 20 do 30 stycznia
>2001, nie beda laczyc sie z Internetem.

porabany czy co ???
ja mam sie NIE LACZYC Z INTERNETEM ???
NIEEEEEEEEE

> Jeseli po tym czasie telekomunikacja
>nie
>zrobi zadnego kroku, to protest zostanie powtórzony w dniach 10 do 20 luty.

NIE NIE NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE
Nie bede sobie odmawial kontaktu ze swiatem tymbardziej ze efekty tego
dzialania do niczego nie doprowadza.
Znam lepsze sposoby

>Jak to nie pomoze, to od dnia 10 marca 2001roku , zaprzestancie laczenia sie
>Internetem, az do spelnienia przez TPSA zadan (w koncu na pewno sie
>ugna).

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0
teleubikacja ???
a po co ???

> O protescie wczesniej zostana poinformowane wszelkie liczace sie
>media
>oraz sama telekomuna (czyt. telekomunikacja Polska S.A)

a wiesz co media na to ???
maja do gleboko w dupie, bo czuja konkurenta w Internecie ktory moze
zastapic zarowno radio jak i TV. Zwlaszcza ta ostatnia czuje
zagrozenie w Internecie wiec siedzi cicho

w kazdym razie o tym co o tym sadze i co mam zamiar zrobic pisalem juz
w innym poscie, tutaj jedynie tradyzyjne fut i spadam

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |