Re: TPSA itd.

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:22:07 MET

On Tue, 16 Jan 2001 21:41:08 +0100, "Michał Marcinowicz"
<mickm_at_priv7.onet.pl> wrote:

> Nie ja jestem autorem pomysłu, ale nawet jeśli jakaś część nie "poprze
>czynnie" protestu, to i tak T.P S.A. poniesie stratę, chociażby ze względu
>na to, że ci nieprotestujący szybciej znajdą to, czego by dłużej szukali,
>nie mówiąc o braku połączeń tych protestujących.

...dlatego ja zawsze uwazalem ze wiecej zrobie w pojedynke piszac
skargi na wyzej wymieniona instytucje tam gdzie trzeba zamiast
namawiac ludzi do nie korzystania z Internetu.

Internet jest po to zeby z niego korzystac i nie tedy droga. Znacznie
skutecznieszym narzedziem do walki z najwiekszym wrogiem polskiego
Internetu - Teleubikacja Polska S.A. jest nowe Prawo Telekomunikacyjne
ktore wyzej wymieniona instytucja notorycznie lamie oraz Urzad
Regulacji Telekomunikacji ktory powinien na strazy tego prawa stac.

Gdyby chociazby 10% protestujacych wysilila swoje mozgi i poczytala
nieco przepisy oraz wystrugala odpowiednie skargi tam gdzie trzeba to
znacznie lepszy by to skutek odnioslo niz szczeniackie nie korzystanie
z Sieci.

fut: wlasciwa grupa

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |