Re: dziwny spam

Autor: Gadget AntyMastaha (gadget_at_olnet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 01:21:30 MET

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego zaraz ze spam i ze jest zly?

a jakos tak sie przyjelo ze ja dostaje sam zly spam...
a poprosze o definicje _dobrego_ spamu

> Przeciez mozesz przedlozyc filmowa, oferte
> posiadanych dobr, interesow i koneksji.

w sumie masz racje :}
ale na cos takiego nie wszyscy moga siobie pozwolic

> W dzisiejszych czasach nic tak nie przekonuje
> potencjalnego kontrachenta jak mniej czy bardziej
> profesjonalnie zrobiona produkcja audiowizualna.

oki ale jak kontrachenrt bedzie sciagal na modemie 100Mb prezentacji to si
chyba zirytuje...
IMHO

> To wiedza juz nawet dzieci w zlobku.
> A ze odpisywac na kazdy - to chyba nalezy do
> dobrego tonu.

w sumie cos w tym jest...
ale mi sie nie kce
leniwy jestem