Re: dziwny spam

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 00:45:21 MET

Gadget AntyMastaha napisał(a) w wiadomości:
> Nie zrozumialem?
>
>ermn...
>znaczy ze mam odpisac na kazdy z tych maili - np 100 dziennie i wyslac
avika
>z informacja ze spam jest zly? ;}
>w sumie niegloopie
>mozesz podeslac mi takiego :}
>ale tylko w jednej kopii ;}}

Dlaczego zaraz ze spam i ze jest zly?
Przeciez mozesz przedlozyc filmowa, oferte
posiadanych dobr, interesow i koneksji.
W dzisiejszych czasach nic tak nie przekonuje
potencjalnego kontrachenta jak mniej czy bardziej
profesjonalnie zrobiona produkcja audiowizualna.
To wiedza juz nawet dzieci w zlobku.
A ze odpisywac na kazdy - to chyba nalezy do
dobrego tonu.

miab