Re: stale lacze

Autor: Mateusz\(Amkacz\) (amkacz_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 21:11:28 MET

> Gram. ALe raczej w takie, gdzie trzeba myslec, a nie naciskac przycisk
> 'fire'

wezmu przyklad, starcraft, trzeba myslec, naciskasz przycisk, aby wyslac
jednostki w okreslone miejsce, i co? czekasz 2s az sie rusza z miejsca,
fajnie nie?
to ze ty ni grasz w gry akcji online nie usprawiedliwia marnego dzialania
sdi, powinno dzialac kazdemu dobrze, a nie tlumaczenie typu, ja nie
potrzebuje miec dobrego pinga, wiec mi sdi dobrze dziala.....