Re: stale lacze

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 16:01:51 MET

Użytkownik "Adam Plaszczyca" <trzypion_at_ornak.waw.pdi.net> napisał w
wiadomości news:94pc7i$doh$38_at_korweta.task.gda.pl...

> Wybacz, co rozumiesz, przez rozsadne lacze? Ja osobiscie swoje SDI
> uwazam, za calkiem rozsadne, a pieniadze jakos tak mniejsze...

Fakt - do kablówek i sieci lokalnych zapomniałem dodać HISa.

Zboczenie zawodowe powoduje, że przez "łącza" rozumiem dzierżawioną od
operatora telekomunikacyjnego parę przewodów. Jeśli koszt tej dzierżawy
wynosi - na ogół - około stu złotych, to pozostała kwota nie pozwala nawet
na zamortyzowanie się - w rozsądnym czasie - sprzętu. Nie mówiąc już o
zapewnieniu odpowiedniego pasma, poziomu serwisu, etc.

Tak więc ta "jakoś tak" niższa cena SDI nie bierze się z pazerności
providerów, tylko z dumpingowej ceny tej usługi.
Dobrze by o tym pamiętać zanim zacznie się ironizować.

pozdrawiam,

--
Zbigniew Sikora, HOR.NET Polska Sp.z o.o.
mail. zs_at_hor.net.pl,  tel. (+48 12) 428-50-34