Re: Reklamy doklejane do listow

Autor: Szymon Nitka (sz.nitka_at_OUT.wirtualny.gdansk.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 19:41:18 MET

"Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał
    [w news:85E7420C82_at_inf.wsp.krakow.pl]:

[...] Ale niestety, nie wyrabiam sie. Ciagle usiluje znalezc kilka godzin
> czasu, aby sie do tego przysiasc, i niestety ciagle jest to niemozliwe.
[...]

    Jarku - jeśli coś jest niemożliwe, to się z tego rezygnuje. A nie
ciągnie się dalej, ze złudną nadzieją na polepszenie sytuacji, oszukując
samego siebie i innych wokół.

    Od pół roku na stronach najpopularniejszego portalu w Polsce znajdują
się błędne dane teleadresowe mojej firmy. Przez brak Twojego czasu. Jak
sądzę - bezinteresownie spisu Onetowi nie udostępniłeś, stąd tym większa
odpowiedzialność, która powinna na Tobie spoczywać.

    A skoro na kilka maili, kartkę elektroniczną odpowiedziałeś łaskawie
raz, to wybacz - szukałem kolejnych możliwości kontaktu. I w końcu - udało
się. Szkoda tylko, że dwa dni temu dane zmienił pracownik Onetu.

    Przepraszam resztę Was za ten żenujący wątek, ale jak widać wyżej to
była konieczność. EOT z mojej strony.

--
... Szymon Nitka ... szn1-ripe ... sz.nitka(@)atelier.pl ...
... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...