Re: Reklamy doklejane do listow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 22:00:12 MET

Dnia 26 Jan 01 o godz. 21:04, Szymon Nitka napisal(a):

> ...lub na poprawienie danych teleadresowych firmy w spisie prowadzonym
> na swoich stronach oraz na stronach iik.onet.pl.
>
> Krótko mówiąc - na Boże Narodzenie będzie.

Szymon,
nie odpowiadalem na Twoje poprzednie listy w tej sprawie na polipie, poniewaz
dostales ode mnie wczesniej prywatna odpowiedz, ktora uwazam, ze wyjasnia
wszystko. Ale skoro usilujesz robic z tego sprawe publiczna, to odpisze ci,
ze tym swoim namolnym domaganiem sie aktualizacji mnie wnerwiasz.
Nie jestes sam jeden w takiej sytuacji. Czeka kilkadziesiat maili.
Sytuacja jest naprawde awaryjna. Nikt sie tak nie rzuca, tylko Ty. Ta grupa
nie jest wlasciwym forum dla dyskutowania mojej obecnej sytuacji rodzinnej i
zawodowej, bo to nie sa sprawy publiczne. Ale w kazdym razie jest ona taka,
ze uniemozliwia mi od kilku miesiecy aktualizowanie tej listy. Sam rowniez
sie denerwuje z tego powodu, bo bardzo zalezy mi na tym, zeby lista byla
aktualna. Ale niestety, nie wyrabiam sie. Ciagle usiluje znalezc kilka godzin
czasu, aby sie do tego przysiasc, i niestety ciagle jest to niemozliwe. Juz
wszystko wygladalo na to, ze uda mi sie to zrobic w ten wtorek albo czwartek,
ale niestety nic z tego nie wyszlo. Moze juz jutro bedziesz mial te swoja
aktualizacje. Ale przestan mnie wkurzac takimi listami, jak ten...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl