Re: E-mail komercyjne - od kogo?

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 22:10:55 MET

Przemek wrote:

> Poradzcie, prosze, jakis serwis udostepniajacy tanie, komercyjne konta
> e-mail z powiadaniem o przyjsciu nowej poczty przez SMS.

Ja znam tylko jedno. :-) Na <http://home.pl>. Ale to też chyba
jakiś argument, bo po prostu nie musiałem nigdy szukać innego.
Czy tanio, to nie wiem. Coś chyba z 50-60 zł rocznie, albo gdzieś
ze 150 dożywotnio. Już zapomniałem ile dokładnie.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                     Naturą ambicji jest to, iż nie