Re: WAZNE- Portal

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_asiaczek.net)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 21:51:55 MET

On 26 Jan 2001 19:01:06 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek Popławski)
wrote:

: >Buduje portal bwz wyszukiwarki to jest nie do konca portal, innym mi slowem
: >nie wyobrarzam sobie portalu bez wyszukiwarki...
:
: cóż mogę ci powiedzieć - portale najlepiej trzaska się we frontpejdżu, ale ja
: nie o tym - bardzo interesuje mnie, czy w swoim portalu największą uwagę
: przywiązujesz do multimedialności, czy też interaktywności? jeśli dobrze
[chlast]

litości, on ma 9 lat! :)

Asia

--
asia_at_asiaczek.net
śmierć, miłość i sraczka przychodzą znienacka