isdn

Autor: Andrzej Knop (andrzej_knop_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 14:39:33 MET

czesc
pojawilem sie na tej grupie,poniewaz mam pewien problem:
niedawno zalozylem sobie lacze cyfrowe(ISDN),TPSA reklamuje ze polaczenie
wynosi 64kb/s,jednak u mnie wynosi ono w porywach 10kb/s!!!Jak rozmawialem
przez telefon z gosciem z telekomunikacji stwierdzil ze na pewno cos jest
zle skonfigurowane,ktos mial sie pojawic i mi to zrobic jednak czekam juz 3
tydzien i nic.
Moze ktos wie co zrobic zeby szybkosc byla lepsza?(probowalem juz roznych
programow ktore niby przyspieszaja lacze ale nic nie pomaga)

bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc!