Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 14:11:32 MET

Pawel Krawczyk wrote:

[ciach sedno sprawy]

> Napisalem rzetelnie, aczkolwiek za zrodla nie moge reczyc. Z drugiej
> strony nie widze powodow dla ktorych ludzie z Peacefire i Censorware.org
> mieliby zmyslac, szczegolnie ze udostepnili wyniki swoich prac i nie
> oszczedzali zadnego producenta (co mogloby sugerowac ze wystepuja w czyims
> imieniu).

Jeszcze raz przepraszam za to pytanie, ale to po prostu wygląda
_fatalnie_. Z mojej strony, gdy ja chcę takiego oprogramowania
niech będzie, że szukam złudzenia sprawowania kontroli - mogę
przyjąć to do wiadomości i nawet nie zaprzeczać, patrząc na to
z boku mozna to zrozumieć. Ale jeżeli patrzeć na to od strony
producentów tego oprogramowania i innych zaangażowanych w to
instytucji, to sorry, ale to po prostu HIPOKRYZJA. :-{

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                       To jest biuro. Tu ludzie nie