Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 02:05:23 MET

Pawel Krawczyk wrote:

> Poprawione :)

A to Ty jesteś autorem? :) Cóż... :-O Twój artykuł lekko mnie
wyprowadził z równowagi. :-/ Strasznie źle to wygląda. Ściema
za ściemą. Cóż najwyraźniej być może mylę się w poglądach, za
to lęki mam uzasadnione <news:23012001.38B2ABB2_at_DariuszLaskowski>.

P.S. Ale dajesz słowo honoru, że artykuł napisałeś rzetelnie? ~;-]
     No bardzo, bardzo przepraszam za to pytanie... ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                     Wiarą można manipulować. Tylko