Re: Pomocy - kontakt z NASK-iem

Autor: MarK (mkonczal_at_poznan.tpsa.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 16:47:02 MET

Użytkownik "Witold Mikiciuk" <witek_at_nask.pl> napisał w wiadomości
On Wed, 24 Jan 2001, Michał Świderski wrote:

>Witam

> Nie czuje sie Przedstawicielem NASKu, nie podejmuje sie dyskusji z osoba
> ktora nie rozumie tekstu pisanego.
> Utrudniony kontakt z NASKiem jest, nie zaprzeczam, ale dlaczego?
> Dlatego, ze osoby takie *dzwonia* przedstawic "swoje prawo" do domeny.
Przepraszam Szanownego Pana, ale co to za aluzje do braku umiejętniści
czytania. Ja nie buntuje się w swoim liście (a może wystarczy dokładnie
przeczytać), że NASK zwrócił się do mnie o dodatkowe dokumenty świadczące o
prawie do nazwy (choć i to jest zastanawiające dlaczego należy to udawadniać
przed NASK-iem, a nie przed np. sądem) tylko o to, że ma w d...
profesjonalizm w obsłudze klienta. Obojętnie czy firma rejestrująca domenę
jest mała czy też duża należy się jej profesjonalna obsługa. Czyli jeżeli
wysyła się do kogoś e-mail z żądaniem przedstawienia dodatkowych dokumentów
to należy podać dane osoby, z którą w wymienionej sprawie należy się
skontaktować oraz formę kontaktu. Nawet urząd skarbowy tak robi!!! Może
Panowie z NASK-u wyjdą zza szybek naukowych okularów i zaliczą jakiś kurs
obsługi klienta biznesowego?

> Wprowadzenie nowego sposobu rejestracji spowodowale niezle zamieszanie w
> swiatku provaiderow i prywatnych rejestratorow. Obecnie to nawet jest
> tudno sprawdzic istnienie nazwy domeny. Trudno rozroznic/zrozumiec
> istnienie z kolejkowaniem :(

> ledwo rozumiejacych slowo pisane.
> Nie pisze wiecej, bo jakis pismak znow podchwyci "problem swiatowego
> interneta" :)
Wydaje mi się, że dopiero jeżeli jakiś pismak (ale dobrze żeby był to
fachowiec, np. P.Wimmer) właśnie zgłębił temat rejestracji domen.

> -Witek

Marek