Re: Pomocy - kontakt z NASK-iem

Autor: Witold Mikiciuk (witek_at_nask.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 12:54:30 MET


On Wed, 24 Jan 2001, Michał Świderski wrote:

> Witam
Witam
> >
>
> Pomijając poprzedni post, to może przedstawiciel Szanowny Przedstawiciel
> Nask-u by się wypowiedział w temacie.
Nie czuje sie Przedstawicielem NASKu, nie podejmuje sie dyskusji z osoba
ktora nie rozumie tekstu pisanego.
Utrudniony kontakt z NASKiem jest, nie zaprzeczam, ale dlaczego?
Dlatego, ze osoby takie *dzwonia* przedstawic "swoje prawo" do domeny.

Wprowadzenie nowego sposobu rejestracji spowodowale niezle zamieszanie w
swiatku provaiderow i prywatnych rejestratorow. Obecnie to nawet jest
tudno sprawdzic istnienie nazwy domeny. Trudno rozroznic/zrozumiec
istnienie z kolejkowaniem :(

Sytuacja sie nie poprawi jesli bedziemy mieli "zaleglosci" w
stosunku do wszystkich klientow.
Jesli wymog profesjonalizmu w stosunku do NASK bedzie padal z firemek
ledwo rozumiejacych slowo pisane.
Nie pisze wiecej, bo jakis pismak znow podchwyci "problem swiatowego
interneta" :)
-Witek

-----------------------------------------------------------------------
                                        Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:42:02 MET DST