Re: Czy jest ratunek?

Autor: Piotr Pazoła (zelik_at_mediaprojekt.leszno.net)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 22:08:33 MET

* Gwidon S. Naskrent <root_at_artemida.amu.edu.pl> napisał(-a):
> To niezły przekręt, u mnie 430 zl za 2Mbps do mnie i 128 kpbs ode mnie,
> oczywiście nie dochodzą na moje osiedle, ale to już szczegół.

Owy ich modem za 999 DM chodzi 4Mbit/s w podsieci providera. Wyjscie na
swiat to 2Mbit/s. Nic nie pisza o tym ile wynosi transfer od klienta.
Wnioskuje, ze z taka sama przepustowoscia. Wszystko to jest piekne,
tylko najpierw przed instalacja trzeba zakupic modem za ta wlasnie
kwote. Zreszta nie martw sie, do mnie tez nie dochodza. ;-) Cos czynili
w tym kierunku, ale im chyba marnie wyszlo, gdy dowiedzieli sie, ze
okablowanie jest nic nie warte (brak kanalu zwrotnego).