Re: Czy jest ratunek?

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 15:12:33 MET

Użytkownik Jarek Kaczmarczyk <eagle_at_au.poznan.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:94kack$e6l$1_at_news.tpi.pl...

> Kiepska sprawa. Jesli nawet ktorys z lokalnych providerow
> wpusci Cie przez swoje modemy to i tak musisz tepsie zaplacic
> za impulsy, a wyjdzie to drozej. Rozwaz mozliwosc SDI - stala
> oplata 150 zl miesiecznie, ale 1000 na dzien dobry.
> Inna mozliwosc to tv-kablowa - o ile istnieje taka mozliwosc.
> Kosz instalacji podobny do sdi, oplata raczej mniejsza.

To tak srednio :-( Mam, jak chyba sporo osob, potrzebe swobodnego
korzystania z sieci dla kontaktowania sie z ludzmi. Posiedziec czasem
troszke w gadu-gadu, upgradnac strone, zajrzec na strony znajomych - zebym
nie musial sie szczypac przy tym o impulsy. To nie musi byc bardzo szybkie.
Paradoksalnie - gdybym sie szarpnal na sdi, musialbym chyba siedziec wiecej
w Internecie niz potrzebuje, zeby odebrac swoje i sciagac stale mp3 itp.
;-))) Of kors zartuje; to glupie, ze nie ma uslugi dla osob, ktore
potrzebuja po prostu dostepu. Jakiegos budget.
Co do kablówki, to kablówka w Białej Podlaskiej na razie nie ;-)
Pozdrawiam
Lech

--
Lech Zaciura
Zagraj w to jeszcze raz - w gry stare jak swiat