Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 14:24:53 MET

Adam Gasiorowski wrote:

> Oczywiscie, ze NIE. Wazne jest to, ze mozesz sobie
> sciagnac cokolwiek i nie blokuje Cie np proxy, na slowa kluczowe czy
> cos w tym biuscie.

Dlatego dla jasności dodam, że ja piszę o programach działających
na domowym komputerku konkretnego usera. Co do internetu i rozwiązań,
że tak powiem "globalnych", to ja też mam swoje lęki - być może jest
tak, że zawsze zaczyna się od cenzurowania ciężkiej pornografii,
a kończy na niewygodnych poglądach...

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl     Istotą Usenetu jest to, że może na niego pisać