Czy jest ratunek?

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 19:30:15 MET

Witam,
Mieszkam w Białej Podlaskiej - czy ktoś mógłby mi poradzić: czy jest dla
mnie możliwość tańszego dostępu do Internetu niż poprzez TPSA? Jestem osobą
niepełnosprawną, nie mam za dobrego rozeznania. Kilka impulsów dziennie i
kilkadziesiąt zł do rachunku. Czy miałbym szansę stąd jakiegoś sensownego
ryczałtu? Poniżej 100zł. Mniejsza o przepustowość ;-)
Pozdrawiam!
Lech

Lech Zaciura

http://www.idn.org.pl/users/lesz/index.html

Zagraj w to jeszcze raz - w gry stare jak swiat
http://www.idn.org.pl/users/lesz/legend/index.html