Chello - abonament.

Autor: Marcin F. (figlaro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 19:21:29 MET

Cześć

Mieszkam w podwarszawskim Piastowie i wiele osób już sobie "zakupiło"
Chello. Ja również mam na to chrapkę, ale nie wiem co i jak. Problem w tym,
że w informacji UPC powtarzają mi ciągle z uporem maniaka, że abonament
miesięczny za korzystanie z Chello wynosi 199 zł. Tymczasem dwóch moich
zanjomych z osiedla płaci po 199 zł za Chello+TV, co oznacza, że abonament
za sam internet wynosi ok. 160 zł. Jak to w końcu jest?

pzdr,

Marcin F.