Re: Czy ktoś może mi wytłumaczyć...

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 17:14:35 MET

Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:

> No faktycznie ;), hmm... to musiałby być wyjątkowy przypadek, aby ktoś
> nazwał tak samo domenę, poddomenę i hosta (02.cafe.matrix) o takim
> samym IP, no i aby jeszcze ten pryw.
Nie. IP byl taki sam to sie zgadza, za to mozliwe
ze nazywa sie inaczej, tyle tylko ze Twoj dns widzac Twoj ip
przetlumaczyl go na Twoja nazwe :))

> IP był widoczny w Internecie
> i znalazł się na drodze między mną a Erą... hmm. chociaż akurat
> wpadłem na pomysł, że mój serwer dns być może podał nazwę z mojej
> sieci, a tamten IP odnosił się do innego komputera.
Dokladnie..

> Tak czy inaczej
> wydaje mi się podejrzane aby taki IP znalazł się w traceroucie między
> dwoma adresami publicznymi.

Tak, jest to jak najbardziej niepoprawne, naganne, bledne i siwdczy o
tym ze ktos nie ma zielonego pojecia co robi (albo jest potwornie zdesperowany).

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki