Re: Czy ktoś może mi wytłumaczyć...

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 16:59:39 MET

>: ...w logiczny sposób jakim cudem na 13 hopie
>: pojawił się host z sieci lokalnej zza nat'a ustawionego
>: na 213.77.19.198?
>
>Z jakiej sieci lokalnej? 192.168/16 to adresy prywatne i każdy ich
>może używać. Niektórzy z oszczędności publicznych adresów stosują
>adresację prywatną na linkach i czasem te adresy widać na traceroucie.
>
>: Czyżby pakiety z ery wróciły
>: do mnie przez nokie 6510? ;> A może to ta pechowa 13-ka ;)
>
>A kto powiedział, że to u Ciebie? Ja w sieci też mam adres 192.168.1.2
>;-)

No faktycznie ;), hmm... to musiałby być wyjątkowy przypadek, aby ktoś
nazwał tak samo domenę, poddomenę i hosta (02.cafe.matrix) o takim
samym IP, no i aby jeszcze ten pryw. IP był widoczny w Internecie
i znalazł się na drodze między mną a Erą... hmm. chociaż akurat
wpadłem na pomysł, że mój serwer dns być może podał nazwę z mojej
sieci, a tamten IP odnosił się do innego komputera. Tak czy inaczej
wydaje mi się podejrzane aby taki IP znalazł się w traceroucie między
dwoma adresami publicznymi.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]