Re: Nie lubie poniedzialkow....

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 18:52:45 MET

Użytkownik "bot" <bot_at_SPAMWON.ahoj.pl> napisał w wiadomości
> Co to kurde jest?
> tracert do onet.pl, altavista.com i kilku innych miejsc zatrzymuje
> sie na 213.25.5.246 i 213.25.5.245
> Ale z wejsciem na Interie nie ma problemu ;)
(tracert)
> Routery graja w ping-ponga?

Coś dźwięknęło w TPNET-cie, wszystko, co było routowane przez USA, tak
się zachowywało.
To, co było kierowane przez Niemcy, szło normalnie.
Parę godzin później cos przełączyli i wszystko, co było adresowane do
USA, również szło przez Niemcy.

Przynajmniej tak to wyglądało z mojej strony. A wpadłem na to, bo nagle
Napster stanął mi dęba i nie mógł się praktycznie nigdzie połączyc.

--
Sławek SP5SJT,
Warszawa KO02MF,