Re: IRC na SDI (pytanie)

Autor: Apache SA (apache_SA_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 23:39:53 MET

Użytkownik Jacek <jackc_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:946rvi$e3h$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Za żadne skarby nie moge odpalić IRC- a. jest tak od momentu jak założyłem
> SDI. Czy ktos spotkał sie z czymś takim i moze mi słuzyć pomocą?
> Pozdr.

Mam SDI i podobny problem ale nie przywiazuje do tego wiekszej wagi gdyz z
irca nie korzystam. Co prawda od czasu do czasu by sie przydal.
U mnie z kolei rusza, ale zadko kiedy dam rade polaczyc sie z serwerem a
jesli tak to po 5 minutowym oczekiwaniu.

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum