Re: IRC na SDI (pytanie)

Autor: ByCZy (byczy_at_poland.com)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 22:34:45 MET

Użytkownik "Jacek" <jackc_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości
> Za żadne skarby nie moge odpalić IRC- a. jest tak od momentu jak założyłem
> SDI. Czy ktos spotkał sie z czymś takim i moze mi słuzyć pomocą?

Mowiac nie chce sie odpalic masz na mysli program czy polaczenie z
serwerem???
Jesli to drugie to napisz jakie serwery sprawdzales i z jakiej platformy.
Warto tez sparawdzic pingi do serverow i wybrac najszybszy znich.
Ja sie lacze na platforma starego IRCnetu, i na server lublin.irc.pl.
Pozdrawiam:
ByCZy