Re: Pytanie o SDI

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 11:22:48 MET

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:3A662A6A.70C48C77_at_poczta.onet.pl...
> Roznica jest wlasnie taka, ze modem bym kupil za 500 zl i jest moj
> i gdy zrezygnuje to go sprzedam i trace tylko 500 zl
> a tutaj gdy rezygnuje to trace 1000 zl za instalacje
> czyli strata jest o 100% wieksza .
Ale zrozum, ze te 1000 zl pokrywa koszty instalacji i tak sobie sprzedawca czyli TPSA wykalkulowal i koniec.
Za instalacje telefonu tez placisz 600 zl bez zwrotnie a telefonu niedostajesz i kupujesz sobie bezprzewodowego Simensa za 900 zl

Jak by byla wieksza konkurencja i rynek by sie nasycil to TPSA zrobilaby inna kalkulacje PROSTE?
A tak mozesz zaplacic i miec albo zrezygnowac i tez miec -------------- 1000 zl :)

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo panstwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzuja panstwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"