Re: Pytanie o SDI

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 00:27:38 MET

> A po co ci to? Zaplacisz za terminal 500zl. Tepsa za podlaczenie
> (polka, robota) wezmie 500zl. Lacznie zaplacisz tyle samo. I teraz
> wyobraz sobie ze piorun w linie przy... W sytuacji obecnej (dzierzawa
> terminala) dzwonisz do tepsy, predzej czy pozniej przychodza i
> wymieniaja. to jest ICH sprzet i ICH ryzyko, ty zaplaciles za
> postawienie lacza i jestes panisko - wymagasz. A jak ten terminal
> bedzie twoj to sorry Winnetou, prosze sie udac do sklepu celem nabycia
> droga kupna kolejnego egzemplarza...
>
> Po prostu - czasem lepiej byc uzytkownikiem jak wlascicielem.

Panie kolego, ale socjalizm sie podobno juz skonczyl.
Czy Pan kolega wypozycza telewizor od telewizji, pralke od producenta,
samochod od fabryki, mieszkanie od spoldzielni
komp od Onetu, a modem od producenta >?

Roznica jest wlasnie taka, ze modem bym kupil za 500 zl i jest moj
i gdy zrezygnuje to go sprzedam i trace tylko 500 zl
a tutaj gdy rezygnuje to trace 1000 zl za instalacje
czyli strata jest o 100% wieksza .
D.