Re: Pytanie o SDI

Autor: Lharkon (lharkon_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 21:55:53 MET

Użytkownik -<[SaKo]>- <sako_at_infinity.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A6602FB.22805EB2_at_infinity.waw.pl...

> a do czego bys go sobie podlaczyl ??? do anteny czy do odplywu wody ?
A z tego co mi babka w BOKu powiedziala kosztuje tez niemale pieniadze bo
cos kilkaset dolarow i ostrzegala mnie przed jakas moja ingerencja w
elektronice terminala bo wtedy bede musial bulic:)