Infantylizm Ericssona Re: SDI II - czy ktos to czytal

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 20:50:04 MET

> O cenach nic nie wiem. Co do SDI2 to patrz:
> http://his.ericsson.pl/ht_coto.htm

Jak Ericsson moze pisac ze cos oferuje jak nie oferuje
i dodatkowo sie zaslaniac brakiem zamoznosci klientow.

(tekst ze strony Eryka:

      HiS SHDSL

      Ten system posiada
      naprawdę duże
      możliwości - prędkość, z
      którą może pracować to
      2,3 Mbps !
      W bardzo łatwy sposób
      można dokonać
      modernizacji wersji 2.0 do
      wersji SHDSL.
      Kto wie, może już
      niedługo operatorzy
      telekomunikacyjni
      zdecydują się na
      wprowadzenie takiej
      usługi?

                              HiS SHDSL (2,3 Mbps)

      Przyszłość...

      Frima Ericsson jako lider
      w zakresie rozwiązań
      dostępowych do sieci
      Internet dysponuje
      rozwiązaniami oferującymi
      dużo wyższe szybkości
      przesyłu..., niestety
      szybkość kosztuje i jak
      na razie rynek nie jest w
      pełni przygotowany na
      przyjęcie szybszych
      rozwiązań.

Cos mi sie wydaje ze to Ericsson nie jest przygotowany i po prostu
SDI II nie ma w ofercie a jedynie na obrazku.

Modemy ADSK HDSL to standard w Europie, dostepny w cenie taniego
ryczaltu.

Rynek jest, ale gdzie jest ten SDI II Ericssona, jaka cena i
ile Eryk za to chce i gdzie ma sklep w ktorym sprzedaje SDI II.

Jezeli kolega Fatso z Londynu pisze, ze oferuja mu ADSL za 20 funtow
miesiecznie, to taki rynek istnieje tez w Polsce
i 100.000 uzytkownikow SDI chetnie zaplaci 20 funtow/miesiecznie za
ADSL do 2 Mb/s.

Tylko gdzie ci uzytkownicy maja sie zglosic po sprzet Ericssona ?

Dariusz

                              Przyszłość HiS...