Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 11:44:25 MET

Nawiązując do postu z Wed, 17 Jan 2001 10:33:38 +0000 (UTC) autorstwa Tomasz Paszkowski (ns88_at_almost.invisible.for.you):
: >Szymon, jeśli nawet wychodzi przez akademiki, to wraca i tak inną
: >drogą...
: patrz posta nizej, jest tr w druga strone.

Wiem. Zastanawiam się, na ile to jest zgodne z prawem, niestety nie
mam czasu, żeby się wgłębiać w umowy uczelnie-KBN... Szymon, może coś
powiesz, jako zorientowany?

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.