Re: wymuszone proxy

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 13:49:49 MET

On Wed, 17 Jan 2001, smarkacz wrote:

>+ smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne) wrote:
>+ > On Fri, 12 Jan 2001, smarkacz wrote:
[...]
>+ > >+ IMO (jedno wielkie - prawnikiem nie jestem) ten punkt nie dotyczy,
>+ > >+ i nie może dotyczyć ISP - raczej tylko instytucji rządowych.
>+ > Dotyczy na pewno. Wyobraź sobie że w umowie jest stwierdzenie:
>+ > "w razie niewywiązania się Wykonawcy Zamawiający może zastrzelić
>+ > Wykonawcę".
>+
>+ Ale żałosna demagogia.. *ziew*.

 Jeśli chciałeś powiedzieć że nudzę - to owszem;
 Ale "demegogia" to ma chyba inne znaczenie: czy ty *podważasz*
to co napisałem ? Bo to co ja napisałem podważa to co ty napisałeś
- i miałem zamiar osiągnąć efekt minimalnym nakłedem sił i środków,
sorry że nudne :]

>+ > Bo mi by bardziej pasowało -:) żeby to była cała umowa[1],
>+ > ale pewnie nie jest -:(
>+
>+ Nie jest.

 Przyjęto.
 Masz jakieś podstawy ? (przykład inny niż "ludziom się
nie chce użerać", podstawa prawna...) bo "na oko" to wyżej
zeznawałeś że "nie może dotyczyć ISP" -;)

 Pozdrowienia - Gotfryd
BTW: wiem, wiem, wielu np. urzędnikom wydaje się że
 okólnik dyrektora obowiązuje ich bardziej niż konstytucja,
 ale to *nie jest* aktualny stan prawny w Polsce... -:)
  Stąd wielokroć w umowach zdarzają się bezprawne zastrzeżenia :(
 i do tego nikomu nie chce się ich podważać :(

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.