Re: dlaczego nie u nas

Autor: Krzysztof Kiełczewski (z domu) (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 21:11:49 MET

On 13 Jan 2001 22:49:41 GMT, rekin_at_supersmietnik.plukwa.net (Robert
Redziak) wrote:

> Jak Ci ktoś dobrze przyflooduje łącze to będziesz wiedział
> dlaczego.

Tak sobie nad tym rozmyślałem i doszedłem do wniosku, że opłata za
ilość ściągniętych danych ma pewien sens. IMO pojawi się nowa
możliwość walki z kimś kto przyflooduje łącze, wyśle trochę spamu:
odszkodowania za _wymierne_ straty. Oprócz tego łatwiej będzie zmusić
providerów, by sami zwalczali takie osoby.

(oczywiście mogę się mylić ;)

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski