Re: dlaczego nie u nas

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 23:49:41 MET

On 13 Jan 2001 21:41:08 GMT, Jurek Zielinski <jurekz_at_tel.debica.pl> wrote:
> [...]

 [do przepiscy mego przedpiscy ;]
 1G to w sumie nie tak wiele. Ściągnę dwa obrazy ISO i już
 przekroczyłem magiczną granicę.

>troszke nie na temat - ale:
>Nie wiem dlaczego ludzie tak bronią się przeciwko płatnością za generowany
>ruch (czy tak jak tu - powiązania pomiędzy ruchem a płatnościami)

 Jak Ci ktoś dobrze przyflooduje łącze to będziesz wiedział
 dlaczego.

 Pozdrawiam.

robert rędziak ::: my personal opinions ::: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy