Re: Ryczaltowy Internet w Dialogu - kto uzywa?

Autor: Tomasz Paszkowski (ns88_at_almost.invisible.for.you)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 18:58:51 MET

michalrok_at_my-deja.com napisał::
>Czy ktos z uzytkownikow tej uslugi moglby mi napisac cos o wrazeniach?
>Czy latwo jest sie dodzwonic, lacznosc dziala szybko i czy w ogole jest
>to lepsze niz np. dostep dial-up w TPSA (nie liczac ceny naturalnie)?
>jesli jest latwo szybko i lepiej, to moze wiecie czemu tak malo
>chetnych?

We Wroclawiu sytuacja nie jest ciekawa, tzn. jest tylko 300 (a przynajmniej
do piatku bylo,bo w weekend podobniez mieli dolozyc) portow dostepowych,
i nieraz trzeba czekac z godzine az sie wdzowoni. No i co 10 godzin
rozlacza,i nie gwarantuje po ponownym polaczeniu tego samego numeru IP.
Jednak zazwyczaj po 10 godzinach trzeba znowu odczekac 'regulaminowa'
godzine aby sie wdzwonic. Niewatpliwym plusem jest wyjscie w swiat via
Pol34 i kiedys szybka bramka polpak-wask. Jednym slowem godne polecenia
dla niedzielnych 'internautow' ale nie dla ludzi potrzebujacych niezawodnego
dostepu do sieci (ta godzina no wolny port).

--
  /  \  | | / /  / \  / \  --- Tomasz Paszkowski --- 6bone-hdl: NS88-6BONE  ---