Re: transparent proxy

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 18:13:25 MET

On 15 Jan 2001 22:16:15 +0100, Tomasz Dymek <tomek_at_se.com.pl> wrote:

>Aha. jakieś 500 komputerów mojej firmy wychodzi z jednego adresu. I
>co wtedy? (X-Forwareded-for wyłączone, bo.)
Ano nic. Dla systemu liczacego po IP beda jednym kompem. W sytuacjach
o ktorych pisze stronie zliczajacej kliki zalezy zeby bylo ich nie
wiecej niz na prawde. Jak bedzie mniej to sie nie przejma wiec dla
nich identyfikacja po IP jest najlepsza.
No ale jesli juz komp ma swoj wlasny IP(tak jak w mojej sieci, mozna
nawet wykupic staly) to wkurzajace jest uniemozliwienie wykorzystania
tego IP w niektorych uslugach.

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl