Re: NASK i jego zasady.

Autor: Szymon Nitka (sz.nitka_at_OUT.wirtualny.gdansk.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 16:14:44 MET


"Piotr Piatkowski" <kompas(@)ceti.com.pl> napisał
    [w news:941neb$3g0$1_at_druid.ceti.com.pl]:

>
> Hmm... A może zadzwoń na centralnę TPSA i zgłoś awarię telefonu w
> NASK? :-) No bo to przecież niemożliwe żeby nikt nie odbierał telefonu
> alarmowego - musi im się coś zepsuło :-)

    Dodzwoniłem się - pod główny telefon NASK, nie żaden domenowy, nie
wybierałem żadnego wewnętrznego.

    Pan który ze mną rozmawiał stwierdził że to prawdopodobnie wina -
uwaga - dopisku "Upoważnienie od klienta w załączeniu" pod wnioskiem. Tylko
że ja zwykle coś takiego dopisuję...

--
... Szymon Nitka ... szn1-ripe ... sz.nitka(@)atelier.pl ...
... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:41:40 MET DST