Re: NASK i jego zasady.

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 15:56:11 MET


Szymon Nitka <sz.nitka_at_out.wirtualny.gdansk.pl> wrote:

> I dalej - dzwonię pod numer z dns.pl - zajęte non-stop. Znajduję
> informację o awarii i telefonie awaryjnym - nikt nie podnosi słuchaki, po 3
> minutach linia rozłączona. Dzwonię pod dawny numer, wybieram wewnętrzny
> 200 - operator - to samo - nikt nie odbiera.

Hmm... A może zadzwoń na centralnę TPSA i zgłoś awarię telefonu w
NASK? :-) No bo to przecież niemożliwe żeby nikt nie odbierał telefonu
alarmowego - musi im się coś zepsuło :-)

-- 
Piotr Piątkowski, Kraków
perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:41:40 MET DST