Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 11:21:15 MET

Nawiązując do postu z Tue, 16 Jan 2001 09:03:40 +0000 (UTC) autorstwa Przemysław Gubernat (Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid):
: W artykule <3a63f35e$1_at_news.astercity.net>, Sylwester S. Biernacki napisał(a):
: > Repek.... a poszedłbyś pracować za takie pieniądze do Polpaku ?
: Aby powiększyć swoje doświadczenie .... TAK...
: ale na razie wolę studiować....

I pouczać mądrzejszych od siebie?

: > Peerujesz się z Polpakiem, żeby osądzać działanie ich routera BGP ?
: Na razie nie peeruję, ale możliwe że będę..... (ale to inna para kaloszy)

Ale to nie przeszkadza Ci oceniać ich konfigurację.

: Swoją drogą sądzę że da to się objąć, tylko wystarczy trochę chęci i pracy
: po godzinach ;-) chęci i zespół 3 czy 4 ludzi ...

Wiesz, są tacy, którzy sądzą, że umieją latać... ale po pierwszej
próbie przestają tak myśleć, jeśli jeszcze żyją.

: Zgadzam się, że jest to niepowtarzalne..... a z tego co mówił dyrektor CST
: na spotkaniu we Wrocławiu to dość często operują na żywym organizmie.

A powiedz, jak można inaczej?

: > Nikt nie zmusza Cię do korzystania z Polpaku-T. Pamiętaj, że za jakość się
: > płaci.
: Wiem wszystko kosztuje, ale mam dostęp do serwerów w innych sieciach gdzie
: za 3000 zł/miesięcznie jest port 10 Mbit a transfery ze świata są rzędu
: 300 kb/s (a raz miałem nawet 600 kB/s) i to mnie drażni... że za podobne
: 10 Mbit chcieli pieniądze rzędu: 50 000 zł/miesięcznie + koszta dzierżawy
: światłowodu.

I powiedz jeszcze, że porównujesz cenę podpięcie jednostki
akademickiej do sieci akademickiej z ceną podpięcia firmy do Polpaku?

Bo zrozum, że to całkowicie inne pieniądze...

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.